Až 200 dělníků se každý den podílí na dostavbě 12,6 km dlouhé východní části Pražského okruhu (D0) mezi Běchovicemi a dálnicí D1. Práce zahájené loni v prosinci se drží harmonogramu. S uvedením stavby do provozu se počítá za 2 roky.
Dokončeny již byly obslužné komunikace pro stavbu. V celé nově budovaná trase Pražského okruhu probíhají masivní zemní práce za přispění desítek kusů těžké techniky. Největší činnost se nyní soustřeďuje na obou koncích stavby. Směrem od dálnice D1 u obce Kuří se pracuje na přeložce plynovodu a upravuje terén místy se značně skalnatým podložím. Zakládají se zde také mosty, vrtají piloty, betonují armatury. Na místě jsou vrtací soupravy vysoké, jako třípatrový dům. Z opačné strany nově budované trasy, od Štěrboholské radiály, se nyní začíná postupně hloubit 232 m dlouhý tunel Dubeč. Staví se rovněž most přes Říčanský potok.
Zhotovitelem je sdružení společností EUROVIA CZ a.s., Stavby mostů a.s., PORR a.s., PORR Bau GmbH, které provádí práce za 9,7 miliardy Kč (bez DPH). Uvedení tohoto nového dálničního úseku do provozu plánujeme na přelomu 2027/8.