Dostavba 12,6 km dlouhé východní části Pražského okruhu (D0) mezi Běchovicemi a dálnicí D1 pokračuje dle harmonogramu. Práce nebyly přerušeny ani s příchodem sněhu a teplot pod bodem mrazu. Cílem nadále zůstává uvést stavbu do provozu do dvou let.
V současnosti probíhají takové práce, které aktuální klimatické podmínky dovolí. V celé délce trasy nadále probíhá skrývka zeminy, její třídění a svoz na mezideponii tak, aby později mohla být opět zapracována do stavby. Na stavbě je tak možné narazit na pracovní místa s intenzivní činností těžké techniky, především bagrů, buldozerů a nákladních vozidel průměrně co 300 m. Hlavní činnost se teď soustřeďuje na zakládání mostů na trase. Vážeme ocelové výztuže, pracujeme na instalaci bednění, připravují se betonáže mostních pilířů a opěr. Vedle toho pokračujeme na přeložkách inženýrských sítí. U Štěrboholské radiály probíhají práce na stavbě zářezu, na který naváže hloubený 232 m dlouhý tunel Dubeč. Stavby se nyní denně účastní více než 100 dělníků a předpokládáme, že se stejnou intenzitou, vyjma Vánoc, bude stavba pokračovat i během zimních měsíců.
Trasa budovaného úseku si zachovává odstup od obytných sídel tak, aby v blízkých obcích došlo k co nejmenšímu zatížení životního prostředí. Tohoto cíle bude dosaženo mimo jiné realizací protihlukových opatření. Mimochodem, jen protihlukových stěn bude na trase 16 o celkové délce 7 800 m. Součástí stavby budou také 4 mimoúrovňové křižovatky, a to MÚK Dubeč, Uhříněves, Říčany a Lipany. Dále projekt zahrnuje 19 mostních objektů nebo například dvě lávky pro pěší a cyklisty. Kromě zmíněného tunelu Dubeč bude na trase ještě jeden, a to 394 m dlouhý hloubený tunel Na Vysoké.
Zhotovitelem je sdružení společností EUROVIA CZ a.s., Stavby mostů a.s., PORR a.s., PORR Bau GmbH, které provádí práce za 9,7 miliardy Kč bez DPH. Uvedení nového úseku D0 do provozu plánuje ŘSD na přelomu 2027/8.